Online bazar Hyperinzerce.cz je inzertní portál fungující od roku 2003 a vlastněný společností HyperMedia, a.s.. Průměrná měsíční návštěvnost se pohybuje okolo 500 tisíc návštěvníků (zdroj Netmonitor).
K nabídce
Na úvodní stránce Hyperinzerce najdeme přehledný seznam kategorií nabídek, které se dále docela podrobně dělí. V kategoriích je také možné dále filtrovat podle cen, stáří inzerátů, regionů anebo rovnou vyhledávat konkrétní výrazy. Ve zkratce zde naleznete nabídky z těchto oblastí:
- Auto-moto
- Elektro
- Práce a služby
- Nemovitosti
- Sběratelství
- Móda
- Dětské zboží
- Zvířata
- Zájezdy
- Hobby a sportovní potřeby a další…
Hyperinzerce bohužel nemá responzivní webové stránky. Prohlížení a vyhledávání inzerátů na mobilních telefonech a tabletech je tedy komplikované.
Pravidla inzerce
Každý inzerát by měl obsahovat stručný popis nabízeného produktu, cenu, kraj, kontakt na prodejce a kontaktní formulář. Inzerát může ale nemusí obsahovat fotku produktu. Zároveň je nutné splnit pravidla inzerce, které uvádí Hyperinzerce na svých stránkách. Ve zkratce je potřeba mít inzeráty ve správných kategoriích a bez duplicit. Je potřeba rozlišovat firemní a soukromou inzerci a není dovoleno propagovat vlastní firmu a konkurenci.
Online bazar Hyperinzerce a zadávání inzerátů
Inzeráty je možné vystavovat s registrací i bez registrace. Samotné vystavení je zdarma pro registrované i neregistrované uživatele. Každý uživatel má ale možnost svůj inzerát za poplatek zvýhodnit neboli topovat. Poplatek za topování se odvíjí od způsobů platby a pohybuje se mezi 30 – 40 Kč za jedno topování. Topování posouvá inzerát na první pozice ve vyhledávání a první topování jej posune na 7 dní. Je možné topovat inzerát víckrát, každé další topování je na dobu o jeden den kratší.
Hyperzinzerce na svých stránkách neuvádí maximální počet aktivních inzerátů, které může jeden uživatel vystavit. Pokud ale uživatel vystaví do jedné sekce více, než 5 inzerátů, prochází jeho inzeráty přes kontrolu administrátorem.
Inzeráty na Hyperinzerci nemají žádnou dobu platnosti. Nabídky jsou tedy vystaveny do té doby, dokud je nesmaže samotný prodejce. Můžeme tak narazit na nabídky staré několik měsíců.
Zde se můžete podívat na vtipný reklamní spot vysílaný v kinech: